Over Ons
Prüst van Wifferen is opgericht in 2008 door Marlies Prüst en Astrid van Wifferen.
Ons bedrijf is ontstaan vanuit de wens om klanten van dienst te zijn op een manier die bij ons past: laagdrempelig, praktisch en professioneel, in een persoonlijke en informele sfeer.
Inmiddels werken we met een enthousiast team van boekhouders, accountants en fiscalisten aan onze missie: Ondernemers enthousiast maken over hun administratie. Een goede administratie geeft het rust en inzicht en helpt om het beste uit je bedrijf en financiën te halen .
Onze slogan: boekhouden is leuk!
Astrid van Wifferen
Partner
Astrid heeft bedrijfseconomie gestudeerd. Zij brengt administratieve processen op orde en begeleidt klanten en medewerkers bij het voeren van administraties. In haar vrije tijd is Astrid te vinden in haar moestuin of op het strand.
Marlies Prüst
Partner
Marlies is accountant en fiscalist. Zij is het kenniscentrum van ons kantoor en bewaakt de kwaliteit van ons werk. Marlies stelt jaarrekeningen samen, voert controles uit en is verantwoordelijk voor de fiscale aangiften. In haar vrije tijd is Marlies het liefst buiten en actief bij scouting Alexandergroep.
Jasmijn Jetten
Assistent accountant
Jasmijn heeft accountancy gestudeerd aan de Hogeschool van Utrecht. Zij stelt jaarrekeningen samen en begeleidt ondernemers bij het voeren van hun administratie en assisteert bij controlewerkzaamheden. In haar vrije tijd is Jasmijn altijd sportief bezig, als ze niet op reis is.
Nienke den Dulk
Administratief medewerker
Nienke is onze redder in drukke tijden. Zij is schoolfotograaf en in haar rustige wintermaanden helpt ze ons met veel enthousiasme door onze drukste tijd heen.
Tom van Leeuwen
Aangifte medewerker
Tom volgt een boekhoudkundige en fiscale opleiding. Hij verwerkt een aantal administraties en bereidt de aangiften inkomstenbelasting voor. Tom besteedt zijn vrije tijd aan zaalvoetbal en darten.
Maryam Khavari
Stagiair
Maryam volgt de opleiding Business Administration & Control Specialist. Zij loopt stage bij ons van september 2024 t/m juni 2025. Maryam zal zoveel mogelijk verschillende werkzaamheden oppakken.
Onze nieuwe collega?
Kom jij ons team versterken?
- Administratief/aangifte medewerker
- Gevorderd assistent accountant